• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Антистеплер (30197321-2), скоби 24/6 (30197110-0), гумка для видалена надписів (30192100-2) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

Антистеплер (Хактеристики: матеріал- метал, пластик: наявність фіксатора- ні; розмір скоб: 24/6, 26/6 ) Скоби для степлера, розмір №24/6, 1000 шт. (Характеристики: Розмір: 24/6; кількість штук в упаковці-1000) Гумка для видалення написів (Характеристики: матеріал-каучук натуральний, для видалення слідів: олівця графічного та чорнил) Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) календарних днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : не пізніше 15.05.2024 року. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена. Товар повинен бути новим, не пошкодженим, термін та умови його зберігання не порушені. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару. Весь товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок. На пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування його в період поставки. Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за власний рахунок. Постачальник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України. Постачальник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Постачальник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в учасника процедури закупівлі, який є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агенству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походження з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.

Завершена

2 371.40 UAH з ПДВ
Номер: 70f3abf0e3c94d088803c3a88b0e3034
Внутрішній номер закупівлі: 21247132
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-007467-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 371.40 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 09.04.2024 14:15 - 15.04.2024 00:00
Період кваліфікації: 15.04.2024 00:02 - 15.04.2024 09:35

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 штуки
Період постачання до 15.05.2024
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 упаковка
Період постачання до 15.05.2024
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті
Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 15.05.2024
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 899.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
899.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.04.2024 09:35
Відповіді на вимоги 6
Документи 4
Скарги 0
ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"
Початкова пропозиція 1 259.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 259.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ФОП Навроцький Андрій Олександрович
Початкова пропозиція 1 320.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 320.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 1 327.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 327.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 1 392.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 392.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ЛЕВЧУНЬ ТЕТЯНА ЯРОСЛАВІВНА"
Початкова пропозиція 1 447.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 447.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ФОП Клименко Вікторія Вікторівна
Початкова пропозиція 2 036.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 036.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 2 370.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 370.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: df3784b47e7e475189f3ff2274b36968
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-09-007467-a-b1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Дані про підписанта Постачальника: Трохимович Андрій Ігорович, igorrv@i.ua, +380673600330, UA403052990000026007020701471, статуту, директор
Номер договору: 33
Сума договору: 899.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 749.17 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Гумка комбінована KLERK, синя-червона, 40х11х8мм: 1.25000 UAH з ПДВ
Скоби для степлера 4OFFICE (4-319), 24/6, 1000 шт: 6.80000 UAH з ПДВ
Антистеплер BUROMAX, (BM.4490-02): 14.40000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.04.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 19.04.2024 00:00
Статус:
Підписаний
договір
p7s
sign.p7s