• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

шредер SHREDMARK 2935C (24340)

Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.04.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: м. Чернігів (конкретна адреса буде надана при укладенні договору). Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (гарантійний талон, сертифікат якості, інструкцію з експлуатації, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім цього, Покупець може пред’явити претензію Продавцю, щодо якості/комплектності отриманих товарів, - протягом 15 робочих днів після отримання таких товарів на склад від Продавця. В цих випадках, усунення недоліків здійснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термін, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дня отримання претензії. Претензія надсилається Продавцю електронним листом на його електронну скриньку Гарантійний строк експлуатації товару складає 12 місяців з дня поставки товару Покупцю. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу.

Завершена

12 999.60 UAH з ПДВ
Номер: 7c81c355cf014391b6cf77f0f303801b
Внутрішній номер закупівлі: 21151227
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-28-008092-a   
Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Контактна особа: Данилова Тетяна Володимирівна 380956763775 TDanylova@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 12 999.60 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.03.2024 15:38 - 02.04.2024 07:00
Період кваліфікації: 02.04.2024 07:00 - 02.04.2024 09:08

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шредери (знищувачі документів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 20.04.2024
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 12 480.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 480.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.04.2024 09:08
Відповіді на вимоги 11
Документи 3
Скарги 0
ФОП Навроцький Андрій Олександрович
Початкова пропозиція 12 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Початкова пропозиція 12 999.48 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 999.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 8753081ca4ae4b65b1960d015a2c66e4
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-28-008092-a-c1
Постачальник: ФОП "КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Фізична особа-підприємець Кізима Іван Миколайович,, ivankizyma19@gmail.com, +380931131745, UA323253650000026003011044749, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 20.07.2017р. № 2 646 000 0000 030895, Директор
Номер договору: 143-24
Сума договору: 12 480.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Шредер SHREDMARK 2935С (24340): 12 480.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.04.2024 00:00 - 28.04.2024 00:00
Дата підписання: 04.04.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 143.pdf
p7s
sign.p7s