-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг Строк поставки товару – з дати підписання договору до 31.12.2024р (включно). Постачання проводиться згідно графіку поставки Додаток №3 Договору щоденно з 06:00 до 10:00 години та у відповідності до специфікації (додаток № 1) і технічних вимог товару (додаток № 2), автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній у заявці Замовника. Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР, приміщення складу харчоблоку м. Кривий Ріг, вул Поперечна 1А. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання В ціну товару включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо Умови оплати товару: Оплата за фактично отриманий товар здійснюється в національній валюті в формі безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та виставленого рахунку. Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів.
-
Код ЄДРПОУ:
01987037
-
Адреса:
50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Поперечна, будинок 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
45196061
-
Контактна особа:
Костянтин Москаленко +380963855488 tovsmartmarketkr@ukr.net
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Криворіжсталі, будинок 3, офіс 1
-
Код ЄДРПОУ:
2355417730
-
Контактна особа:
Серафим Лях +380506078683 anton.liax2002@gmail.com
-
Адреса:
53100, Україна, Дніпропетровська область, смт Софіївка, вул.8-го Березня, буд.18
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
45196061
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Криворіжсталі, будинок 3, офіс 1