• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з проведення діагностики та налаштування автоматизованої системи обробки відвідування та харчування учнів закладів загальної середньої освіти міста (АСОВХ)

Завершена

2 391.72 UAH з ПДВ
Номер: bc006e7f57484a79ad518a7d7997658f
Внутрішній номер закупівлі: 21118954
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-000912-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Контактна особа: Тетяна Завірюха +380564701383 doporogucmrayvo@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 391.72 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення діагностики та налаштування автоматизованої системи обробки відвідування та харчування учнів закладів загальної середньої освіти міста (АСОВХ)
Код ДК 021:2015: 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ЗО замовника На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ціна пропозиції 2 391.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.03.2024 09:18
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8193f1afc73145e9929aff4a292a48c2
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-26-000912-a-c1
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Номер договору: 127
Сума договору: 2 391.72 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 993.10 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 25.03.2024 09:09
Статус:
Підписаний