• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Захищені носії ключової інформації (токени)

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул. Велика Васильківська, 73, м. Київ. Умови оплати: 100% після оплата протягом 10 (десяти) робочих дня з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.

Завершена

11 840.00 UAH з ПДВ
Номер: c88af7fcf0874df293677546d0db938d
Внутрішній номер закупівлі: 21100885
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-22-008110-a   
Замовник: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактна особа: Жигинас Лариса Василівна 380673175206 public_procurement.specialist@knlu.edu.ua http://www.knlu.edu.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 11 840.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.03.2024 14:33 - 27.03.2024 16:00
Період кваліфікації: 27.03.2024 16:02 - 29.03.2024 12:11

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Захищені носії ключової інформації (токени)
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 11 штука
Період постачання 01.04.2024 - 12.04.2024
Місце постачання 03680, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
Початкова пропозиція 9 537.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 537.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.03.2024 12:11
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Початкова пропозиція 10 109.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 109.22 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"
Початкова пропозиція 11 101.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 101.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
Початкова пропозиція 11 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: f20add8de79c4cd2844ae85520d4fb71
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-22-008110-a-b1
Постачальник: ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
Дані про підписанта Постачальника: Чумак Сергій Анатолійович, support@all-it.com.ua, +380981144961, UA573209400000026007106803001, Статуту, директор
Номер договору: ТК-73
Сума договору: 9 537.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 947.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 01.04.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір ТК-73 від 01.04.24.pdf
p7s
sign.p7s