• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (гумка, маркери текстові, маркер перманентний, клей сухий, канцелярська книга А4, елемети живлення CR2032)

Завершена

430.50 UAH без ПДВ
Номер: bfdaf4fd04744df4a6188e8713620b14
Внутрішній номер закупівлі: 21046735
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-008058-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Баранівської міської ради
Контактна особа: Бутевич Віктор Леонідович +380414442149 centrzbr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 430.50 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (гумка, маркери текстові, маркер перманентний, клей сухий, канцелярська книга А4, елемети живлення CR2032)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Мельник Ігор Михайлович
Ціна пропозиції 430.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2024 14:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4f4db2e318894ca891f6520e87fc46c4
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-18-008058-a-a1
Постачальник: ФОП Мельник Ігор Михайлович
Номер договору: 43
Сума договору: 430.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.03.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 18.03.2024 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s