• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцтовари)

Завершена

4 081.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f74f3a7c39b4461a1676a74fc9af6b0
Внутрішній номер закупівлі: 21042343
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-003752-a   
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович +380545395992 krolvgkh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 081.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцтовари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 613 штуки
Період постачання 18.03.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Тройна Лариса Миколаївна
Ціна пропозиції 4 081.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2024 11:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c3ec78abcb58442ab9b766ffdd8b1e05
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-18-003752-a-a1
Постачальник: ФОП Тройна Лариса Миколаївна
Номер договору: 11
Сума договору: 4 081.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцтовари): 6.65000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.03.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 18.03.2024 00:00
Статус:
Підписаний
Підписаний договір