• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне")

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник здійснює закупівлю витратного матеріалу, який використовується для фіксування різної інформації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 612,80 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). Оплата Товару Покупцем здійснюється в розмірі повної вартості протягом 7 банківських днів з дати його отримання згідно рахунку та накладної, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Але, у разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання коштів на свій реєстраційний рахунок. Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 30197630-1 Папір для друку)

Завершена

49 612.80 UAH з ПДВ
Номер: 04382c9e737d46efa5fa92adc51fc443
Внутрішній номер закупівлі: 21007539
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-13-008784-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анна Тубольцева +380500097010 economic.smkl1@ukr.net http://cmkl.sumy.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 612.80 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.03.2024 15:06 - 18.03.2024 09:00
Період кваліфікації: 18.03.2024 09:00 - 18.03.2024 09:16

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 245 пачка
Період постачання до 29.03.2024
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП ЛЕБЕДИНЕЦЬ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
Початкова пропозиція 35 525.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 525.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2024 09:16
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 36 176.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 176.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 36 456.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 456.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 36 995.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 995.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ФОП Навроцький Андрій Олександрович
Початкова пропозиція 39 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 39 249.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 249.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 40 469.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
40 469.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 40 572.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
40 572.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: 4e347236d87542e59e019248477c8505
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-13-008784-a-c1
Постачальник: ФОП ЛЕБЕДИНЕЦЬ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Лебединець Сергій Павлович, rosa68@i.ua, 380675404342, UA083375460000026007060128130, виписки, директор
Номер договору: 2210/27
Сума договору: 35 525.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку NEVIA A4 80 г/м2, 500 арк./уп., білий, (6975649671321): 145.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 19.03.2024 12:50
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s