• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

22820000-4 Бланки

1.1. Картка обліку заробітної плати (картон) на 1 арк. – 240 шт. 1.2. Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів (картон) (затверджено наказом Міністерства фінансів України 13.09.2016 №818) А4 на 1 арк. – 100 шт. 1.3. Меню-вимога на видачу продуктів харчування А3 (форма №299-мех) на 1 арк. – 300 шт. 1.4. Посвідчення для працівників в обкладинці – 170 шт. 1.5. Абонементна книжка для розрахунків за харчування пенсіонерів (50 арк.)– 200 шт.

Завершена

15 911.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79.56 UAH
Номер: 427bfe16e20246058aeabe5f9d06cc3c
Внутрішній номер закупівлі: 2098611
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-05-000461-a   
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
Контактна особа: Лінецька Тетяна Валентинівна 380672950367 tc_svtgb@ukr.net http://e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 15 911.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 79.56 UAH
Період уточнення: 05.06.2018 10:31 - 07.06.2018 12:00
Період прийому пропозицій: 07.06.2018 12:01 - 12.06.2018 12:01
Аукціон: 13.06.2018 11:47 - 13.06.2018 12:26
Період кваліфікації: 13.06.2018 12:26 - 13.06.2018 16:23
Період завантаження договору: 13.06.2018 12:26 - 03.07.2018 12:26

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1.1. Картка обліку заробітної плати (картон) на 1 арк. – 240 шт. 1.2. Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів (картон) (затверджено наказом Міністерства фінансів України 13.09.2016 №818) А4 на 1 арк. – 100 шт. 1.3. Меню-вимога на видачу продуктів харчування А3 (форма №299-мех) на 1 арк. – 300 шт. 1.4. Посвідчення для працівників в обкладинці – 170 шт. 1.5. Абонементна книжка для розрахунків за харчування пенсіонерів (50 арк.)– 200 шт.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1010 штуки
Період постачання 25.06.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 03148, Україна, місто Київ, Київ, Гната Юри, 14-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Оскарження: 13.06.2018 12:26 - 15.06.2018 16:23
Початкова пропозиція 4 653.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.06.2018 16:23
Документи 19
Скарги 0
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРІОРИТЕТИ"
Початкова пропозиція 5 485.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 14
Скарги 0
ПІДПРИЄМСТВО ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ "РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ" "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ, ПРОФЕСІЙНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ"
Початкова пропозиція 10 592.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 11
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
Початкова пропозиція 12 276.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 590.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 20
Скарги 0
МПБП "ГОРДОН"
Початкова пропозиція 13 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 13
Скарги 0

Контракти

Номер: fbe5a431381546e38fea6e128234d6c2
Ідентифікатор договору: UA-2018-06-05-000461-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
Номер договору: 64
Сума договору: 3 999.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.06.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 19.06.2018 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір.pdf