• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (код за ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

5 500.00 UAH без ПДВ
Номер: d3d63be11dee4fe3a82c44267ed546c6
Внутрішній номер закупівлі: 20972522
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-000391-a   
Замовник: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Контактна особа: Гурко Софія Андріївна +380323130462 44101707ur@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 500.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачок
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, вул. Джерельна 16 На карті
Фотопапір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, вул. Джерельна 16 На карті
Олівці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, вул. Джерельна 16 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бабяк Л М
Ціна пропозиції 5 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2024 09:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5a49e49adced48e187c7f4783a908a47
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-11-000391-a-c1
Постачальник: ФОП Бабяк Л М
Номер договору: 024-80
Сума договору: 5 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.03.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 08.03.2024 00:00
Статус:
Підписаний