• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G; Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно).. Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка медичних виробів здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок

Завершена

164 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 5646394cae104a6884ec6abb532233f5
Внутрішній номер закупівлі: 20942450
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-06-006037-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ІНВАЛІДНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактна особа: Вадим Величко +380987022490 ukr.derzh.ndimspi@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 164 960.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 06.03.2024 13:30 - 11.03.2024 10:00
Період кваліфікації: 11.03.2024 10:04 - 11.03.2024 10:35

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 23.12.2024
Місце постачання 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, буд. 1-А На карті
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 15000 штуки
Період постачання до 23.12.2024
Місце постачання 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, буд. 1-А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Початкова пропозиція 95 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
95 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2024 10:35
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 108 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
108 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 3
Пропозиція
ФОП Васьків Павло Любомирович
Початкова пропозиція 148 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 161 537.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
161 537.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: 8193088850674061b6ce997733ae3e36
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-06-006037-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Дані про підписанта Постачальника: Сич Костянтин Іванович, tender@altajir-farm.com.ua, 380672355810, UA833005280000026008000022703, Статуту, директор
Номер договору: 1
Сума договору: 95 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 89 252.34 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 14.03.2024 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
альтаїр-фарм.pdf
p7s
sign.p7s