-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
03210000-6 Зернові культури та картопля, Горох сушений, колотий, першого ґатунку
Строк постачання товару : Строк поставки товару – з дати підписання договору до 28.06.2024 року (включно). Постачання проводиться Постачальником 2 рази на місяць протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 14:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
-
Код ЄДРПОУ:
01985423
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
3622207543
-
Контактна особа:
Юлия Рурко +380676218115 3622207@gmail.com
-
Адреса:
49043, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. КАПІТАЛЬНА, будинок 3
-
Код ЄДРПОУ:
33667686
-
Контактна особа:
Тарасова Людмила 380975305338 ispolinplus@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Артільна, будинок 2
-
Код ЄДРПОУ:
45196061
-
Контактна особа:
Костянтин Москаленко +380963855488 tovsmartmarketkr@ukr.net
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Криворіжсталі, будинок 3, офіс 1
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
3622207543
-
Адреса:
49043, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. КАПІТАЛЬНА, будинок 3