• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з освідчення та пересвідчення рятівного майна

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з освідчення та пересвідчення рятівного майна за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: регіони України (матеріально - технічна база Виконавця). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 395 094,00 грн. без ПДВ / 474 112,80 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.03.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

395 094.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 975.47 UAH
Номер: 86cca0d5a3ff4f6e80faf1ace1a09e9c
Внутрішній номер закупівлі: 20886353
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-000878-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Верстак Тетяна Віталіївна 380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 395 094.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 29.02.2024 09:28 - 10.03.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 29.02.2024 09:28 - 13.03.2024 12:00
Аукціон: 14.03.2024 11:09 - 14.03.2024 11:32
Період кваліфікації: з 14.03.2024 11:32

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: ae6f864aca164d488b348628391952e2
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Дата прийняття рішення про відміну відкритих торгів: 02.04.2024 року. Підстава відміни відкритих торгів: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (виявлення помилок під час аналізу тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у встановлених вимогах, передбачених тендерною документацією, щодо підтвердження спроможності надання послуг з освідчення та пересвідчення окремих позицій рятівного майна в частині дозвільних документів та неможливість виправлення встановлених помилок у тендерній документації по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з освідчення та пересвідчення рятівного майна за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, на етапі розгляду та оцінки тендерних пропозицій) (згідно з підпунктом 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471)).
Період оскарження: 02.04.2024 14:56 - 13.04.2024 00:00
Дата опублікування: 02.04.2024 14:56
Дата виконання: 13.04.2024 00:03
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴395 094.00 Послуги з освідчення та пересвідчення рятівного майна