-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Грудинка варено-копчена, свинина, сорт вищий, 1 кг
Грудинка вищого сорту копчено-варена (ДСТУ 4668:2006). Доставка: Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.) за адресою Замовника. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні(не менше двох примірників Замовнику), рахунки-фактури (один примірник Замовнику), завірені уповноваженою особою (особами) Постачальника, а також надає декларацію виробника, документи що підтверджують якість товару відповідно до п. 2.1 розділу ІІ цього договору. Замовник не здійснює приймання-передавання товару, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи. Присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою. Представник Постачальника повинен мати підтверджуючий документ (доручення), який уповноважує його на участь в прийманні товару. Відвантаження товару за цим договором проводиться Постачальником у тарі та упаковці з відповідним маркуванням. Тара і упаковка товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність. Оплата: Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у двох примірниках) та рахунки-фактури, завірені Постачальником.
-
Код ЄДРПОУ:
14321955
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
3100403787
-
Контактна особа:
Ольга Геннадіївна +380664570853 tendershevchenko@ukr.net
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 87, квартира 2
-
Код ЄДРПОУ:
30413220
-
Контактна особа:
Прокопишен Ігор Валерійович 380974519046,380677624525 i.prokopyshen@delikates.com.ua
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Вулиця Маршала Красовського будинок 6
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
3100403787
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 87, квартира 2