• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

30230000-0 Комп’ютерне обладнання, Монітор, Клавіатура в комплекті з мишею, Веб-камера, Гарнітура

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 05.03.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема інструкція з використання, гарантійний талон тощо. Упаковка товару повинна відповідати стандартам фірми-виробника, встановленим для даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною за наявністю документу(ів), виданого(их) виробником товару, в якому(их) зазначений(і) гарантійний(і) термін(и) на товар. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.

Торги не відбулися

154 320.00 UAH з ПДВ
Номер: e57993838d9e497a8f1014f9cd534eb5
Внутрішній номер закупівлі: 20797746
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-20-006946-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 154 320.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.02.2024 13:25 - 23.02.2024 09:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Монітор 23.8" FHD (1920x1080), HAS, DP, HDMI, D-Sub
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 15 штука
Період постачання до 05.03.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Клавіатура в комплекті з мишею, бездротова, радіо
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 15 штука
Період постачання до 05.03.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Веб-камера HD 720p/30fps, USB-A
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 15 штука
Період постачання до 05.03.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Гарнітура офісна, дротова, стерео, USB-A
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 15 штука
Період постачання до 05.03.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Інформація про скасування

Номер: b2b54a322f324ae4bbca4b84df3528eb
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Згідно пункту 14 Особливостей закупівля 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, Монітор, Клавіатура в комплекті з мишею, Веб-камера, Гарнітура (далі – Закупівля) здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Під час оприлюднення плану щодо Закупівлі була зокрема зазначена інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету, а саме код 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям), а потрібно було зазначити ще додатково код 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Після оприлюднення запиту пропозицій постачальників внесення змін до плану закупівлі не передбачено чинним законодавством. На даному етапі проведення закупівлі не можливо виправити зазначену вище помилку, тому є необхідність у прийняті рішення щодо відміни запиту пропозицій постачальників до укладення договору згідно підпункту 3 пункту 65 Порядку №822 «замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили». Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 21.02.2024 18:30
Дата виконання: 21.02.2024 18:30
Статус:
Виконано