• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Продукти харчування, за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 – «Оброблені фрукти та овочі» (паста томатна - код ДК 021:2015: 15331425-2 «Томатне пюре»)

Умови постачання товару та оплати: 1. Паста томатна 25%, сорт вищий, 1 кг – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 2. Поставка товару дрібнооптовими партіями 1 раз на місяць з 8.00 до 14.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 3. Транспортування даного виду продукту має проводитися в чистому автотранспорті. При поставці товару Учасник надає акт про дезінфекцію транспорту за поточний місяць; а водії, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні надати чинну медичну книжку та бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. Поставка, завантаження та вивантаження товару здійснюється транспортом та представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. 4. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.07.2024 року. 5.Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) робочих днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 6. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється належними товаросупровідними документами, які надаються Замовнику разом з Товаром. Для підтвердження якості товару, разом з кожною партією товару надається супровідна первина документація (видаткова накладна (накладна), копія/оригінал посвідчення про якість та/або копія/оригінал декларації виробника, або інші документи, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Документи повинні бути оформлені згідно законодавства та завірені належним чином (з підписами, печатками). Ці документ повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Документи, що супроводжують товар повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару та бути читабельними. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 8. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 9. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.

Завершена

33 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 01c899169cdd44fa9c8c97b889cd7b9b
Внутрішній номер закупівлі: 20733500
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-13-011231-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 33 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.02.2024 15:47 - 16.02.2024 16:00
Період кваліфікації: 16.02.2024 16:02 - 17.02.2024 16:16

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паста томатна 25%, сорт вищий, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 300 кілограм
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
Початкова пропозиція 27 720.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 720.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.02.2024 16:16
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ФЕДИШИНА ВЛАДИСЛАВА ВАДИМІВНА"
Початкова пропозиція 30 180.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 180.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Пропозиція
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна"
Початкова пропозиція 30 897.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 897.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Пропозиція
ФОП Ткач Олена Павлівна
Початкова пропозиція 31 995.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
31 995.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 1b8581d14a44434e86a93c76c50c4180
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-13-011231-a-a1
Постачальник: ТОВ Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
Дані про підписанта Постачальника: Примачок Леонтій Матвійович, pskrzvzk1@ukr.net, 0676763814, UA933333680000026009300761923, статуту, Директор
Номер договору: 27
Сума договору: 27 720.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 23 100.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.02.2024 00:00 - 31.07.2024 00:00
Дата підписання: 20.02.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №27.pdf
p7s
sign.p7s