• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Ґрунтовка адгезійна з кварцевим піском

Порядок здійснення оплати 1. Розрахунок кожну окремо поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100% вартості такої партії Товару, упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки цієї партії Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Поставка Товару 1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 2. Кінцевий строк поставки Товару: 29 березня 2024 рік. 3. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником з дати підписання Договору. 4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. 5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою кожної партії Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. 6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару. 7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. 8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної Товару та передання Товару Замовнику в місці поставки. 9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.

Завершена

12 132.00 UAH з ПДВ
Номер: f3e3a5545b134d5a8d33c58dec439f73
Внутрішній номер закупівлі: 20666105
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-004980-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактна особа: Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинникиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 12 132.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.02.2024 11:49 - 12.02.2024 00:00
Період кваліфікації: 12.02.2024 00:00 - 12.02.2024 10:26

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ґрунтовки
Код ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість 180 літр
Період постачання до 29.03.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Початкова пропозиція 9 682.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 682.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.02.2024 10:26
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 9 813.96 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 813.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
Початкова пропозиція 11 966.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 966.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Пропозиція
ФОП "КУРНОСОВА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА"
Початкова пропозиція 12 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: 80086436b00747a9b6b3f4cb9ce7834a
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-07-004980-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Дані про підписанта Постачальника: Гнидаш Светлана, gnidash@atlant.kharkov.com, 380509088720, UA 883209840000026004210403617, Статуту, Директор
Номер договору: 132
Сума договору: 9 682.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 068.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 14.02.2024 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
SCAN0100.PDF
PDF
SCAN0101.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s