• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Ґрунтовки

Порядок здійснення оплати 1. Розрахунок кожну окремо поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100% вартості такої партії Товару, упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки цієї партії Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Поставка Товару 1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 2. Кінцевий строк поставки Товару: 15 березня 2024 рік. 3. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником з дати підписання Договору. 4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. 5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою кожної партії Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. 6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару. 7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Товару. 8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної Товару та передання Товару Замовнику в місці поставки. 9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.

Торги відмінено

169 848.00 UAH з ПДВ
Номер: eacce24feb10464c9ba0222e4db4e1ff
Внутрішній номер закупівлі: 20621689
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-02-009156-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактна особа: Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинникиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 169 848.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.02.2024 14:14 - 07.02.2024 09:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ґрунтовки
Код ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість 180 літр
Період постачання до 15.03.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква На карті

Інформація про скасування

Номер: 1e48da74774c4a4a8a38d7fa20c7675c
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі було допущено технічну помилку ініціатором закупівлі щодо визначення очікуваної вартості закупівлі, в наслідок чого учасниками буде запропоновано для постачання товар, ціна якого не буде відповідати дійсності, враховуючи проведений моніторинг. Враховуючи викладене, наявний факт не укладення договору про закупівлю із переможцем відбору та подальша потреба в запиті пропозицій постачальників щодо Закупівлі за такою ціною відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 05.02.2024 16:41
Дата виконання: 05.02.2024 16:41
Статус:
Виконано