• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4, Папір А3

Завершена

69 753.00 UAH з ПДВ
Номер: 4ea9041065924a5ab1c28553937d82bd
Внутрішній номер закупівлі: 20559351
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-29-010680-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Контактна особа: Ачкан Ольга Ігорівна +380734133607 vusochanolya@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 69 753.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80 Multioffice
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 385 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Я. Мудрого, буд. 29 На карті
Папір А3 80 Multioffice
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Я. Мудрого, буд. 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український паіпр"
Ціна пропозиції 69 753.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.01.2024 14:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0da29f8216234c79be42ecf570cad07f
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-29-010680-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український паіпр"
Номер договору: 31
Сума договору: 69 753.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 58 127.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.01.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 29.01.2024 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
p7s
sign.p7s