• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Витратні медичні матеріали (НК 024:2023 коди 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 -Шприц загального призначення одноразового використання; 47017- Шприц загального призначення одноразового використання; 47017 -Шприц загального призначення одноразового використання; 47017- Шприц загального призначення одноразового використання; 38501 -Шприц інсуліновий з голкою стандартний; 35212- Голка спінальна одноразового застосування; 35212- Голка спінальна одноразового застосування) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару (медичних виробів) на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.

Завершена

1 379 331.00 UAH з ПДВ
Номер: 3deca96ccea448e7b5f9766988169c1f
Внутрішній номер закупівлі: 20521764
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-25-008076-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ірина Гуменна +380991759471 180122@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 379 331.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 25.01.2024 13:20 - 30.01.2024 00:00
Період кваліфікації: 30.01.2024 00:00 - 30.01.2024 08:25

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шприц ін'єкційний трикомпонентний одноразовий з голкою 23 G (0.6х30 мм), 2мл
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 70000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Шприц ін'єкційний трикомпонентний одноразовий з голкою 22 G (0.7х40 мм), 5мл
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 150000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Шприц ін'єкційний трикомпонентний одноразовий з голкою 21 G (0.8х40 мм), 10мл
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 100000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Шприц ін'єкційний безпечний,3-х компонентний, Люер Лок, 20 мл, з захисним чохлом, з голкою 21G (0,8 х 40 мм)
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 200000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Шприц катетерного типу 50 мл, без голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Шприц інсуліновий 0,5 мл U-100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Голка для спінальної анестезії: тип вістря голки-Квінке, Розмір 22G, довжина голки- від 88 мм, діаметр голки 0,7 мм
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті
Голка для спінальної анестезії: тип вістря голки-Квінке, Розмір 25G, довжина голки від 88 мм, діаметр голки 0,5 мм
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Початкова пропозиція 1 046 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 046 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.01.2024 08:25
Відповіді на вимоги 71
Документи 2
Скарги 0
ФОП "САМОЙЛОВА АЛЬБІНА ПАВЛІВНА"
Початкова пропозиція 1 126 080.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 126 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 71
Документи 3
Скарги 0
ФОП Мушинський Владислав Віталійович
Початкова пропозиція 1 266 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 266 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 1 327 980.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 327 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 71
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ"
Початкова пропозиція 1 375 641.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 375 641.22 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 71
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: ed63f30a70c64b88af98172be9cf0f59
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-25-008076-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Дані про підписанта Постачальника: Костянтин Сич, tender@altajir-farm.com.ua, 380672355810, UA833005280000026008000022703, Статуту, директор
Номер договору: 04-2220
Сума договору: 845 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 789 719.63 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 02.02.2024 15:57
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №04-2220.pdf
pdf
Дод.угода №1 до договору №04-2220.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s