• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг)

Умови постачання товару та оплати: 1. Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 2. Поставка товару дрібнооптовими партіями 1 раз на тиждень з 8.00 до 14.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 3. Транспортування даного виду продукту має проводитися в чистому, справному автотранспорті, призначеним для перевезення харчових продуктів. При поставці товару Учасник надає акт про дезінфекцію транспорту за поточний місяць; а водії, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні надати чинну медичну книжку та бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. Поставка, завантаження та вивантаження товару здійснюється транспортом та представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. 4. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31 липня 2024 року. 5.Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 6. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється належними товаросупровідними документами, які надаються Замовнику разом з Товаром. Для підтвердження якості товару, разом з кожною партією товару надається супровідна первина документація (видаткова накладна (накладна), копія/оригінал посвідчення про якість та/або копія/оригінал декларації виробника, або інші документи, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Документи повинні бути оформлені згідно законодавства та завірені належним чином (з підписами, печатками). Ці документ повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Документи, що супроводжують товар повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару та бути читабельними. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 8. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 9. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.

Завершена

27 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 8c47011e65cd42078788dd9286df2aa5
Внутрішній номер закупівлі: 20496291
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-000515-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 27 900.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 24.01.2024 08:58 - 27.01.2024 10:00
Період кваліфікації: 27.01.2024 10:04 - 28.01.2024 12:44

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 2000 кілограм
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
Початкова пропозиція 19 860.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 860.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.01.2024 12:44
Відповіді на вимоги 2
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "СУЗІР'Я СМАКУ"
Початкова пропозиція 25 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: 6949f5b1606a4ea89bbdc1221cb0eef1
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-24-000515-a-a1
Постачальник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Кравчук Ігор Михайлович, igorkravcuk879@gmail.com, +380987274486, UA863348510000000026003138359, Виписки з ЄДР, ФОП
Номер договору: 10
Сума договору: 19 860.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 19 860.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.01.2024 00:00 - 31.07.2024 00:00
Дата підписання: 30.01.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №10.pdf
p7s
sign.p7s