• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир твердий 50%, без добавок, 1кг; сир кисломолочний 18-20%, 1 кг)

Умови постачання товару та оплати: 1. Сир твердий 50%, без добавок; сир кисломолочний 18-20% – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 2. Поставка товару дрібнооптовими партіями 1-2 рази на тиждень з 8.00 до 14.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 3. Транспортування даного виду продукту має проводитися в автотранспорті з холодильним обладнанням. При поставці товару Учасник надає акт про дезінфекцію транспорту за поточний місяць; а водії, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні надати чинну медичну книжку та бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. Поставка, завантаження та вивантаження товару здійснюється транспортом та представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. 4. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.07.2024 року. 5. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 6. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється належними товаросупровідними документами, які надаються Замовнику разом з Товаром. Для підтвердження якості товару, разом з кожною партією товару надається супровідна первина документація (видаткова накладна (накладна), копія/оригінал посвідчення про якість та/або копія/оригінал декларації виробника, або інші документи, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Документи повинні бути оформлені згідно законодавства та завірені належним чином (з підписами, печатками). Ці документ повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Документи, що супроводжують товар повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару та бути читабельними. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 8. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 9. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.

Завершена

579 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2b85c45685a94578bd768e1f16b0fd3c
Внутрішній номер закупівлі: 20394463
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-16-005041-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 579 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.01.2024 11:43 - 19.01.2024 12:00
Період кваліфікації: 19.01.2024 12:04 - 19.01.2024 12:58

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир кисломолочний 18-20%, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 2300 кілограм
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті
Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 915 кілограм
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "АВІДАЛЬ"
Початкова пропозиція 454 555.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
454 555.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.01.2024 12:58
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Пропозиція
ФОП Чокой Олена Володимирівна
Початкова пропозиція 460 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
460 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 42903220b6c948a0a7e3a1c7bbc6572f
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-16-005041-a-c1
Постачальник: ТОВ "АВІДАЛЬ"
Дані про підписанта Постачальника: Філінський Микола Миколайович, infoavidal1@gmail.com, +380988729886, UA883510050000026000878973788, Статуту, Директор
Номер договору: 6
Сума договору: 454 555.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 378 796.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.01.2024 00:00 - 27.03.2024 00:00
Дата підписання: 24.01.2024 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір №6 .pdf
pdf
Дод угода №1 до дог №6.pdf
p7s
sign.p7s