• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

канцтовари

бланки, файли, папір А4, лоток

Завершена

2 832.00 UAH з ПДВ
Номер: 687fa5ecb8664098958b5ab5ffd72c6b
Внутрішній номер закупівлі: 2039049
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-04-000051-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Горбатенко Валентина +380525150038 osvita-tender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 2 832.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
бланк аванс
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
файл а4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
діркопробивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
діркопробивач середній
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
ніж канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
лоток 4-х секц.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
лоток 3-х секц.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 04.06.2018
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП Васко
Ціна пропозиції 2 832.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.06.2018 08:48
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: b96d6fc1c15542e895684dcbe6e03a72
Ідентифікатор договору: UA-2018-06-04-000051-a-b1
Постачальник: ПП Васко
Номер договору: 250
Сума договору: 2 832.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.06.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 04.06.2018 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s