• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника): 8мм, ДСТУ 7124, 305,392 тонни. Постачальник зобов'язується у період з січня 2024 року по березень 2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах даного Договору. Загальна кількість постачання товару – 305,392 т. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника. Ціна на товар може бути змінена у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням товару, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення ставок податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміна системи оподаткування. Підтвердженням зміни ціни є рішення або довідка уповноваженого на те органу. З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні. Строк (термін) постачання товару: з січня по березень 2024 р. Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору. Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які подаються щоп'ятниці на наступний тиждень, будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника відповідно до графіка поставки. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару. Упаковка та маркування Товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає. Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки. Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника. Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання даного Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.

Завершена

2 061 396.00 UAH з ПДВ
Номер: 78ffcaff67354c968db6f7ac974005cc
Внутрішній номер закупівлі: 20302549
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-02-005714-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 061 396.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.01.2024 19:35 - 05.01.2024 00:00
Період кваліфікації: 05.01.2024 00:01 - 05.01.2024 09:08

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, 1 тонна
Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Кількість 305.392 тонни
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 352 886.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 352 886.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.01.2024 09:08
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП "МАТЮШЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 456 719.84 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 456 719.84 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Початкова пропозиція 1 508 331.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 508 331.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 569 714.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 569 714.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА
Початкова пропозиція 1 581 930.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 581 930.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОКАР ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 1 603 308.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 603 308.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БІОЕНЕРГОПОЛІС"
Початкова пропозиція 1 616 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 616 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС"
Початкова пропозиція 1 679 656.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 679 656.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД
Початкова пропозиція 1 768 219.68 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 768 219.68 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
Початкова пропозиція 1 771 273.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 771 273.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1dea98f864614b93b51c5f24e7015da5
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-02-005714-a-a1
Постачальник: ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Дані про підписанта Постачальника: Ігнатьєв Андрій Володимирович, ignatevfop@gmail.com, +380679781602, UA183054820000026003500639372, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 02
Сума договору: 954 315.03 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 05.01.2024 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 02 від 05.01.2023.pdf
pdf
ДУ1 дог.02.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s