• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Харчування іноземних делегацій

Харчування іноземних делегацій (учасників міжнародного інвестиційного форуму "Тернопільщина INVEST -2018"). Терміни виконання - 19 травня 2018 - 24 травня 2018 року. Харчування включає в себе: 19 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 5 осіб 20 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 7 осіб 21 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 7 осіб 22 травня - обід - 7 осіб і вечеря - в орієнтовній кількості 33 осіб 23 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 30 осіб 24 травня - вечеря - в орієнтовній кількості 23 осіб Кількість учасників може змінюватись в залежності від програми заходу. Вимоги: 1. наявність у закладі харчування необхідних дозвільних документів для здійснення ресторанної діяльності. 2. розташування закладу в центральній частині міста Тернополя. 3. Оплата згідно акту виконаних робіт.

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Номер: 5241e506397944ddaff6f1b36649f918
Внутрішній номер закупівлі: 2021859
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-15-001744-b   
Замовник: Управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради
Контактна особа: Дейнека Юрій Петрович 380352250721 usrm.mr@gmail.com http://www.rada.te.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 55300000-3 Ресторанні послуги та послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2018 20:43 - 16.05.2018 20:45
Період прийому пропозицій: 16.05.2018 20:45 - 17.05.2018 20:45
Період кваліфікації: 17.05.2018 20:47 - 18.05.2018 15:01
Період завантаження договору: 17.05.2018 20:47 - 06.06.2018 20:47

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Харчування іноземних делегацій (учасників міжнародного інвестиційного форуму "Тернопільщина INVEST -2018"). Терміни виконання - 19 травня 2018 - 24 травня 2018 року. Харчування включає в себе: 19 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 5 осіб 20 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 7 осіб 21 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 7 осіб 22 травня - обід - 7 осіб і вечеря - в орієнтовній кількості 33 осіб 23 травня - обід і вечеря - в орієнтовній кількості по 30 осіб 24 травня - вечеря - в орієнтовній кількості 23 осіб Кількість учасників може змінюватись в залежності від програми заходу. Вимоги: 1. наявність у закладі харчування необхідних дозвільних документів для здійснення ресторанної діяльності. 2. розташування закладу в центральній частині міста Тернополя. 3. Оплата згідно акту виконаних робіт.
Код ДК 021:2015: 55300000-3 Ресторанні послуги та послуги з організації харчування
Кількість 30 людей
Період постачання 19.05.2018 - 24.05.2018
Місце постачання 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Джуринський Остап Антонович

Оскарження: 17.05.2018 20:47 - 22.05.2018 15:01
Початкова пропозиція 29 680.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 680.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.05.2018 15:01
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 592cc158572f4a3f9a809d6f7eeec7e0
Ідентифікатор договору: UA-2018-05-15-001744-b-a1
Постачальник: ФОП Джуринський Остап Антонович
Номер договору: 52
Сума договору: 29 680.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.05.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 25.05.2018 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір2.pdf