• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

канцелярські товари ДК 021:2015-30192700-8 Канцелярські товари

Завершена

1 123.80 UAH з ПДВ
Номер: 6f7546c77cb14465b5c68a14eebc534f
Внутрішній номер закупівлі: 20192176
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-21-015337-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Оксана Михлик +380636583524 centrnsp2021@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 123.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари ДК 021:2015-30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 25 штуки
Період постачання 20.12.2023 - 20.12.2023
Місце постачання 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт. Обухівка, вул. Центральна, б.35 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Ціна пропозиції 1 123.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.12.2023 15:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e829abc52fab4fcead8c6da28674495e
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-21-015337-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Номер договору: 475
Сума договору: 1 123.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 936.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 20.12.2023 15:06
Статус:
Підписаний