• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з заправки та відновлення (ремонту) картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв

Завершена

3 139.93 UAH з ПДВ
Номер: b5b7b43bf95d44d59a035bb796c58661
Внутрішній номер закупівлі: 20168095
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-20-016135-a   
Замовник: Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Цисар Олена Вільївна 380632729151 post@depfin.zht.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 3 139.93 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки та відновлення (ремонту) картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв (заправка картриджів - 8 штук, відновлення (ремонт) картриджів - 3 штуки)
Код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість 11 штуки
Період постачання 20.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС-ЦЕНТР»
Ціна пропозиції 3 139.93 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2023 15:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5a72e2ef73674fb3a5a31318aba76fa0
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-20-016135-a-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС-ЦЕНТР»
Номер договору: 19-01/12-2023
Сума договору: 3 139.93 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 616.61 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 20.12.2023 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 19_01 заправка_3139,93.pdf