• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)

Постачальник зобов'язується у період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах даного Договору. Загальна кількість постачання товару – 305,392 т. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника. Ціна на товар може бути змінена у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням товару, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення ставок податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміна системи оподаткування. Підтвердженням зміни ціни є рішення або довідка уповноваженого на те органу. З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні. Строк (термін) постачання товару: з 01.01.2024 по 31.03.2024 р. Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору. Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які може бути надано будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника, але не рідше ніж 2 (два) рази на місяць. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару. Упаковка та маркування Товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає. Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки. Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника. Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання даного Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.

Торги відмінено

2 061 396.00 UAH з ПДВ
Номер: 2814cc3bd2f040a79f8269c6a7caabc1
Внутрішній номер закупівлі: 20106008
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-18-002001-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 061 396.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.12.2023 09:51 - 22.12.2023 12:00
Період кваліфікації: з 22.12.2023 12:01

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, 1 тонна
Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Кількість 305.392 тонни
Період постачання 01.01.2024 - 31.03.2024
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору На карті

Інформація про скасування

Номер: 8df9b097d64f4cdfbf0f776618cc088d
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: відсутня потреба у товарі Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника) у зв’язку із закінченням опалювального періоду, в якому мав би бути використаний даний вид палива.
Дата опублікування: 09.04.2024 12:59
Дата виконання: 09.04.2024 12:59
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець ЯЖБОРОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Початкова пропозиція 1 372 737.04 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 372 737.04 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП "МАТЮШЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 441 450.24 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 441 450.24 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП "КОВТУН РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 450 612.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 450 612.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Катрющенко Андрій Сергійович"
Початкова пропозиція 1 465 881.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 465 881.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДП"ЕКОДІМ"
Початкова пропозиція 1 481 151.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 481 151.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Початкова пропозиція 1 508 638.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 508 638.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА
Початкова пропозиція 1 581 930.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 581 930.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП Савонюк О.Ю.
Початкова пропозиція 1 584 984.48 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 584 984.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 586 511.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 586 511.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС"
Початкова пропозиція 1 679 656.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 679 656.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
Початкова пропозиція 1 771 273.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 771 273.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0