• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 240 000,00 грн. без ПДВ / 288 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.12.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). - Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

240 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер: 9799d4f374254d2fa92194a4aaa0f85c
Внутрішній номер закупівлі: 20044244
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-012871-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Верстак Тетяна Віталіївна 380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 240 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 13.12.2023 14:42 - 18.12.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 13.12.2023 14:42 - 21.12.2023 12:00
Аукціон: 22.12.2023 13:49 - 22.12.2023 14:12
Період кваліфікації: з 22.12.2023 14:12

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 15bc3fada060446baed8ab41c7d4a141
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Відмінити відкриті торги на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (згідно з підпунктом 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471) ). Детальний опис причин відміни відкритих торгів дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 03.01.2024 № 6, що додається.
Період оскарження: 03.01.2024 14:49 - 14.01.2024 00:00
Дата опублікування: 03.01.2024 14:49
Дата виконання: 14.01.2024 00:04
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴240 000.00 Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами