• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Голка безпечна, одноразова для забору крові стандартна двостороння, діаметр 0.8 мм (21G), довжина 38 мм, №100; Контейнер для аналізів

408861-33140000-803628-425746299; Контейнер для аналізів Замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 Строк поставки товару з 01 січня 2024 до 31 грудня 2024 року. Поставка медичних виробів здійснюється за рахунок Постачальника згідно заявки Замовника окремими партіями. У зв’язку з невідкладним випадком, поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 5 (п’ятого) календарного дня з дати підписання Договору. Термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності, зазначеного на упаковці. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені Замовником. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними Замовником. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO. Розрахунки за Договором проводяться після отримання товару, на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Розрахунки проводяться протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару. Дозування, форма випуску, концентрація повинні відповідати заявленому переліку. Товар повинен мати інструкцію з використання, викладену українською/російською мовами та затверджену належним чином. Учасник вказує ціни на товари, які пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, усіх інших витрат При узгодженні проекту договору Постачальник зобов’язаний надати Замовнику наступні супроводжувальні документи, посвідчені Постачальником: - оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; номер та дата укладення договору поставки; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару; номер партії та термін придатності товару; ПІБ особи, яка видала довідку, та її підпис скріплений печаткою (у разі використання печатки), в т.ч. контактний номер телефону. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердженння гарантії поставки товару з 01 січня до 31 грудня 2024 року та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства. Надати посилання на дату та номер відповідного документу (декларації відповідності, сертифіката відповідності або іншого) кожного найменування запропонованого товару

Завершена

79 350.00 UAH з ПДВ
Номер: aaa86e675a1b43f2819b9abdd4a6b5fe
Внутрішній номер закупівлі: 20014221
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-12-006570-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Контактна особа: Ольга Святко +380462230656 crl001@ukr.net http://www.chernigiv-crl.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 79 350.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.12.2023 11:23 - 15.12.2023 11:17
Період кваліфікації: 15.12.2023 11:19 - 09.01.2024 10:10

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Голка безпечна, одноразова для забору крові стандартна двостороння, діаметр 0.8 мм (21G), довжина 38 мм, №100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 24000 штуки
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114 На карті
Контейнер для аналізів
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 500 штуки
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП М'яхкота Уляна Олександрівна
Початкова пропозиція 60 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.12.2023 11:54
Відповіді на вимоги 20
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ЛЕДУМ"
Початкова пропозиція 60 241.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 241.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
27.12.2023 12:25
Відповіді на вимоги 20
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "МЕДКОМП СЕРВІС"
Початкова пропозиція 62 522.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
62 522.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.01.2024 08:08
Відповіді на вимоги 20
Документи 4
Скарги 0
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 70 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
70 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
08.01.2024 10:32
Відповіді на вимоги 20
Документи 4
Скарги 0
ФОП "ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА"
Початкова пропозиція 75 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
75 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.01.2024 10:10
Відповіді на вимоги 20
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 58af520d98e44247a1574ff01c163938
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-12-006570-a-b1
Постачальник: ФОП "ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА"
Номер договору: № 10
Сума договору: 72 380.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 09.01.2024 10:15
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 10.pdf
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s