-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох лущений, сочевиця, квасоля суха)
закупівля на 2024 рік
Торги відмінено
906 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 530.00 UAH
Номер:
d0b0fca08b6f492f91817ac09fc6cc42
Внутрішній номер закупівлі:
20005958
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-12-11-021337-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ХАДЖИБЕЙСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40702912
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ірина Сафронова +380487069772 lisakmalin@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
906 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
11.12.2023 19:00 - 16.12.2023 00:00
Період прийому пропозицій:
11.12.2023 19:00 - 19.12.2023 00:00
Період кваліфікації:
19.12.2023 00:01 - 19.12.2023 20:27
Період завантаження договору:
25.12.2023 00:00 - 04.01.2024 00:00
Тендерна документація до лоту 1
Інформація про скасування
Номер:
29e2a50a1e1b4d9a9087bdaab34197ad
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 (протокол № 19/12/0321-Х) учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" (далі — Учасник) визнано переможцем Закупівлі. Однак, після цього було виявлено, що у тендерній пропозиції Учасник наявні невідповідності в інформації та/або документах. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен був документально підтвердити наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлових приміщень (складу) № О 21-22 від 28.12.2020, який не відповідає вимогам чинного законодавства. У зв’язку з неможливістю на даному етапі надати Учаснику 24 години на виправлення помилок, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Період оскарження:
25.12.2023 20:45 - 05.01.2024 00:00
Дата опублікування:
25.12.2023 20:45
Дата виконання:
05.01.2024 00:02
Статус:
Виконано
- Лот №1 ₴906 000.00 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох лущений, сочевиця, квасоля суха)