• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

За кодом CPV за ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, форматний), відповідний код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку

Папір офісний, форматний Строк поставки Товару: до 25 грудня 2023 року включно. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Постачальником заявки. Місце поставки Товару: 25006 , м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 88 Порядок здійснення оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Вид закупівлі: Проведення закупівлі товару За кодом CPV за ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, форматний), відповідний код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку через електронний каталог шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822.

Завершена

47 011.20 UAH з ПДВ
Номер: b3c1beb452be4e029780bd162902a265
Внутрішній номер закупівлі: 19957241
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-07-019826-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Олександра Мошнягул +380660597822 mosnagula@gmail.com https://kospk.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 47 011.20 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.12.2023 17:15 - 12.12.2023 11:00
Період кваліфікації: 12.12.2023 11:02 - 12.12.2023 12:41

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 249 пачка
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Преображенська, буд.88 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Лимар Віктор Олександрович
Початкова пропозиція 41 234.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
41 234.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2023 12:41
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 43 575.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
43 575.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 322c35ae8d0945e599f2ec14f57c3a56
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-07-019826-a-a1
Постачальник: ФОП Лимар Віктор Олександрович
Номер договору: 153
Сума договору: 41 234.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний, форматний: 165.60000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 13.12.2023 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір про закупівлю 153 від 13 12 2023р.pdf
p7s
sign.p7s