• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Обслуговування організаційної техніки: технічне обслуговування принтера

Завершена

530.00 UAH без ПДВ
Номер: 065ef6dcfe7a42ba8a2dbda6cb110fe9
Внутрішній номер закупівлі: 19892495
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-04-018625-a   
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Контактна особа: Литвин Світлана Дмитрівна +380412481225 budget@zt-rada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 530.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обслуговування організаційної техніки: технічне обслуговування принтера
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Ціна пропозиції 530.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2023 17:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a1800fbf7b854be0b268735f07ca7b02
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-04-018625-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Номер договору: 04/12/1
Сума договору: 530.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Обслуговування організаційної техніки: технічне обслуговування принтера: 530.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 04.12.2023 00:00
Статус:
Розірваний
Договір
p7s
sign.p7s