• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Обслуговування організаційної техніки: заправка та відновлення картриджів

Торги відмінено

890.00 UAH без ПДВ
Номер: 94b0f06980f44c26835254cbda2b3fbe
Внутрішній номер закупівлі: 19892443
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-04-018558-a   
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Контактна особа: Литвин Світлана Дмитрівна +380412481225 budget@zt-rada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 890.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 штуки
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штуки
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті

Інформація про скасування

Номер: 03618e81ea8b4e28927ed1e66631eda5
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Невірно внесена адреса постачальника
Дата опублікування: 04.12.2023 17:40
Дата виконання: 04.12.2023 17:40
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Ціна пропозиції 890.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2023 16:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 74b0c46d07c549ff9a46f4bce0494974
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-04-018558-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Сума договору: 890.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів: 115.00000 UAH без ПДВ
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів: 165.00000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації