• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне")

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник здійснює закупівлю витратного матеріалу, який використовується для фіксування різної інформації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 41 214,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). Оплата Товару Покупцем здійснюється в розмірі повної вартості протягом 7 банківських днів з дати його отримання згідно рахунку та накладної, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Але, у разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання коштів на свій реєстраційний рахунок. Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 30197630-1 Папір для друку)

Завершена

41 214.00 UAH з ПДВ
Номер: 70839434637148808820c2d1794f4033
Внутрішній номер закупівлі: 19890665
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-04-017283-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анна Тубольцева +380500097010 economic.smkl1@ukr.net http://cmkl.sumy.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 41 214.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.12.2023 16:27 - 08.12.2023 09:00
Період кваліфікації: 08.12.2023 09:03 - 08.12.2023 14:12

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 26.12.2023
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 32 316.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
32 316.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2023 14:12
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 33 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ЄГОРОВ ЄВГЕН ЄВГЕНОВИЧ"
Початкова пропозиція 34 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 34 980.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція
ФОП ЛЕБЕДИНЕЦЬ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
Початкова пропозиція 36 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 37 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 740.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 37 836.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 836.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: ff031ef8fd0246a3b8ed012cf0d20f15
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-04-017283-a-b1
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Номер договору: Гр-0057570
Сума договору: 32 316.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 26 930.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий: 161.58000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 12.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 12.12.2023 10:29
Статус:
Виконаний
pdf
Гр-0057570.pdf
p7s
sign.p7s