• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

канцелярські товари згідно Програми підтримки та розвитку дітей з інвалідністю та соціально незахищених категорій

Завершена

40 020.00 UAH без ПДВ
Номер: 18a1db4d8dcb4976a3a90fac72073c7f
Внутрішній номер закупівлі: 19861897
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-01-007625-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Хімчак Галина 380988305151 soczah-ssol@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 40 020.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари згідно Програми підтримки та розвитку дітей з інвалідністю та соціально незахищених категорій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 набір
Період постачання 28.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 77753, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, селище міського типу Солотвин, вул.Грушевського, будинок 17С На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Макаренко Л.Д.
Ціна пропозиції 40 020.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2023 13:03
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 693d7a2a7c46437897aee1612ddf8ec0
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-01-007625-a-c1
Постачальник: ФОП Макаренко Л.Д.
Номер договору: 24
Сума договору: 40 020.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 28.11.2023 00:00
Статус:
Підписаний