• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4

Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику протягом 5-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки або заявки в іншій формі. Постачальник передає у власність Замовника Товар на умовах DDP-Україна (Інкотермс-2020). Місце поставки Товару: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5. Термін поставки: по 15 грудня 2023 року. Доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та власними силами Постачальника. Оплата за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 календарних днів з дня отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється по факту поставки протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f4121cf703e4fd2827acb5d301d51dd
Внутрішній номер закупівлі: 19821765
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-29-003545-a   
Замовник: Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології, клінічної та регенеративної медицини імені академіка М.Д. Стражеска Національної академії медичних наук України»
Контактна особа: Ольга Віцюк +0442497004 olgavitsiuk@gmail.com https://strazhesko.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 50 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.11.2023 10:30 - 02.12.2023 00:00
Період кваліфікації: 02.12.2023 00:01 - 06.12.2023 12:08

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 пачка
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання 03151, Україна, м. Київ, Київ, Святослава Хороброго, буд.5 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 49 215.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 215.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.12.2023 12:08
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 7f16972c628c40c8bd799bef94202ef6
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-29-003545-a-b1
Постачальник: ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Номер договору: 134/ПЗ-2023
Сума договору: 49 215.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний, форматний: 196.86000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 06.12.2023 12:13
Статус:
Виконаний
pdf
ФОП Бонящук папір.pdf
p7s
sign.p7s