• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

папір А4 Maestro Standard PLUS

Завершена

6 090.00 UAH з ПДВ
Номер: 28ee2e06484346b88d4b65c396d8bef2
Внутрішній номер закупівлі: 19791005
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-27-007778-a   
Замовник: Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Контактна особа: Милян Ірина Богданівна 380980094681 syxiv_soc@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 090.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4 Maestro Standard PLUS
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 пачка
Період постачання 27.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Просп.Червоної Калини,66 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Ціна пропозиції 6 090.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.11.2023 13:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 46b983b14a1b481c9b5ed0ca3f9d4cbe
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-27-007778-a-b1
Постачальник: ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Номер договору: 07К-2023
Сума договору: 6 090.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 090.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: папір А4 Maestro Standard PLUS: 174.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 27.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 27.11.2023 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір 7.pdf