• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації фінальної прес конференції в рамках реалізації проєкту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020))

Завершена

56 500.00 UAH без ПДВ
Номер: d69963c8b7114096a9f6d4959f4a6e20
Внутрішній номер закупівлі: 19769314
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-24-005402-a   
Замовник: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович 380342551890 ten.mvk@gmail.com http://www.mvk.if.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79952000-2 Послуги з організації заходівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 56 500.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації фінальної прес конференції в рамках реалізації проєкту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020))
Код ДК 021:2015: 79952000-2 Послуги з організації заходів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Баволяк Юлія Ігорівна
Ціна пропозиції 56 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.11.2023 11:25
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d0a8bd66bb904c0eaf7b2ca731d0efb1
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-24-005402-a-a1
Постачальник: ФОП Баволяк Юлія Ігорівна
Номер договору: 33
Сума договору: 56 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 22.11.2023 13:00
Статус:
Виконаний
pdf
SF_Баволяк_конференція.pdf