• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг

Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.

Завершена

148 500.00 UAH з ПДВ
Номер: d5389add1ffc4931bea75c9571c3c5ab
Внутрішній номер закупівлі: 19753315
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-23-008330-a   
Замовник: Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактна особа: Власенко Григорій 380986103878 vlasenkogs66@gmail.com https://vvpu.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 148 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.11.2023 12:47 - 28.11.2023 14:00
Період кваліфікації: 28.11.2023 14:00 - 29.11.2023 12:06

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 3300 кілограм
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Україна, Вінницька область, Вінниця На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
Початкова пропозиція 128 865.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
128 865.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.11.2023 12:06
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
Початкова пропозиція 138 204.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
138 204.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 143 220.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
143 220.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 148 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 90fb326c44e24b61b374acf9bfd05e65
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-23-008330-a-b1
Постачальник: ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
Номер договору: 619
Сума договору: 128 865.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг: 39.05000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 08.02.2025 00:00
Дата підписання: 01.12.2023 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір ФОП Сущук А.М. від 01.12.2023 № 619 (суміш сухофрукт...
pdf
ДУ № 1_119 від 08.02.2024 до договору ФОП Сущук А.М. від 01....
p7s
sign.p7s