• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Калію хлорид концентрат для розчину для інфузій, 75 мг/мл по 20 мл; Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл; Рінгера розчин для інфузій по 200 мл; Рінгера розчин для інфузій по 400 мл

Калію хлорид концентрат для розчину для інфузій, 75 мг/мл по 20 мл, НАТРІЮ ХЛОРИД розчин для інфузій, 9 мг/мл, по 200 мл у пляшка, РОЗЧИН РІНГЕРА розчин для інфузій, по 200 мл у пляшках, РОЗЧИН РІНГЕРА розчин для інфузій, по 400 мл у пляшка. Поставка товару здійснюється згідно переліку наданому у договорі та примітках даної закупівлі. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування препаратів лікарських, також повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації в заклади охорони здоров'я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності лікарського засобу, а саме: копії реєстраційних посвідчень або копії свідоцтва про державну реєстрацію; копії сертифікатів якості кожної серії лікарського засобу щодо дозування, лікарської форми, номер серії, кількості, назви виробника лікарського засобу, а також видаткові накладні. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності. Лікарські засоби мають бути належним чином зареєстровані в Україні та/або виготовлені із зареєстрованої, дозволеної до застосування субстанції в Україні, у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. Для підтвердження учасник у складі пропозиції надає скан-копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб (субстанцію)(у разі, якщо реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) або сертифікату якості або інші документи що передбачені законодавством на даний вид товару, у чинному виданні (редакції). *Кожне реєстраційне посвідчення має бути засвідчене підписом та печаткою (у разі її використання) виробника з вказівкою на дату засвідчення, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення процедури закупівлі. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані 2022-2023р.), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, визначеній документацією. Доставка товару здійснюється згідно заявок Замовника, автотранспортом і силами Постачальника та за його рахунок в строк до 5-ти робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування по електронній пошті тощо). Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених відповідних накладних документів протягом 20-ти банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником коштів.

Завершена

70 150.00 UAH з ПДВ
Номер: 8c3fc725e5774a20bb35c0ffc32dfbaf
Внутрішній номер закупівлі: 19703278
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-20-014726-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Ольга Голубович +380971122069 volvolcrl1@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 70 150.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.11.2023 16:19 - 23.11.2023 16:00
Період кваліфікації: 23.11.2023 16:01 - 27.11.2023 09:34

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Калію хлорид концентрат для розчину для інфузій, 75 мг/мл по 20 мл
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 50 штуки
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл
Код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
Рінгера розчин для інфузій по 200 мл
Код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Кількість 500 штуки
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
Рінгера розчин для інфузій по 400 мл
Код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Кількість 200 штуки
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Початкова пропозиція 61 059.55 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
61 059.55 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.11.2023 09:34
Відповіді на вимоги 31
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 30bd71c318ed4b82ba1ef733f7145e48
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-20-014726-a-a1
Постачальник: ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Номер договору: 116/23-ВН
Сума договору: 60 471.05 UAH з ПДВ
Сума договору: 56 515.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 28.11.2023 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 116 23 ВН.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s