• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Розроблення проектно-кошторисної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва»

Завершена

473 768.21 UAH без ПДВ
Номер: e32fb6e628a54ba3b9aef9848491d590
Внутрішній номер закупівлі: 19682345
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-011870-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Черній Олена Вікторівна +380445465108 chernii.zakupki@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 473 768.21 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення проектно-кошторисної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 роботи
Період постачання 15.11.2023 - 29.12.2023
Місце постачання 02089, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Радистів, 61 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Попенко Сергій Олександрович
Ціна пропозиції 473 768.21 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.11.2023 15:01
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c2b11cfc977840a1a44a6a6417f71b87
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-17-011870-a-a1
Постачальник: ФОП Попенко Сергій Олександрович
Номер договору: 1/ПБ
Сума договору: 473 768.21 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 15.11.2023 15:00
Опис: 3.6. Розрахунки за даним Договором здійснюються Замовником на підставі підписаних Актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s