• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з технічного обслуговування маркувальної машини

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 22a5c009bcad41b9ba0f3789f17c19ac
Внутрішній номер закупівлі: 1967672
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-13-000631-b   
Замовник: Державна фіскальна служба України
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua http://sfs.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Умова застосування: Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування умови застосування: Державна фіскальна служба України користується послугами поштового зв’язку щодо приймання до пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини на договірних засадах для пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток, які здійснюються структурними підрозділами ДФС, шляхом нанесення на відправлення відтиску державного знаку маркувальної машини, встановленої в ДФС. Відповідно до абзацу шостого частини третьої статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок», національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкції з використання маркувальних машин», затвердженої наказом Міністерством інфраструктури України від 03.02.2014 № 71, технічне обслуговування маркувальної машини забезпечує відокремлений підрозділ національного оператора. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта».
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування маркувальної машини
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта»

Оскарження: 13.04.2018 18:01 - 24.04.2018 00:00
Ціна пропозиції 16 272.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.04.2018 18:05
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 52914f67d362491098f6ac1e647f5367
Ідентифікатор договору: UA-2018-04-13-000631-b-a1
Постачальник: Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта»
Номер договору: 24-1610
Сума договору: 16 272.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2018 00:00 - 31.12.2018 23:59
Дата підписання: 10.05.2018 00:00
Статус:
Підписаний
2018
Договір №24-1610 від 10.05.2018
p7s
sign.p7s