• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: Календар настінний Поліграфіст Квартальний (Код ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі), Папір 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

Торги відмінено

2 884.20 UAH з ПДВ
Номер: f92711baf6794bd1a9986d738c3dbc13
Внутрішній номер закупівлі: 19644995
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-010695-a   
Замовник: Державна установа "Кіровоградська обласна фітосанітарна лабораторія"
Контактна особа: Хохлаткіна Інна Володимирівна 380522270725 lab@fitolab.kr.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 884.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Календар настінний Поліграфіст Квартальний (Код ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі)
Код ДК 021:2015: 30199792-8 Календарі
Кількість 8 штуки
Період постачання 14.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 25019, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Художника Ярошенка, 1 На карті
Папір 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 8 штуки
Період постачання 14.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 25019, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Художника Ярошенка, 1 На карті

Інформація про скасування

Номер: 0a93aa1af5c74348aedc785fc0c026ec
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час оприлюднення 15.11.2023 року звіту про укладений договір (№ 98 від 14.11.2023 року) про закупівлю без використання електронної системи закупівель, а саме закупівлі календарів настінних Поліграфіст Квартальний (Код ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі), паперу 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку) (код за ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») (далі – товар) очікувана вартість згідно ціни по договору за товар — 2884,20 грн (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-15-010695-a (далі — Закупівля). Під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель було допущено технічну (механічну) помилку, а саме в позиції кількість товару паперу 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку) замість «10 пачок» зазначено «8 штук». Слід зазначити, що для виправлення таких чи подібних помилок в електронній системі закупівель на електронній платформі https://gov.e-tender.ua/ відсутня така функція та підстава. Тобто неможливо виправити допущену помилку без скасування закупівлі. В свою чергу електронна система закупівель під час скасування закупівлі пропонує вибрати одну із підстав для такого скасування (фото екрана комп»ютера – скриншот): Оскільки, в даному переліку не має саме такої підстави з якої нам потрібно скасувати дану закупівлю, то застосовуємо позицію «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг». Враховуючи викладене, керуючись необхідністю виправити допущену технічну помилку в оголошенні з індикатором закупівлі: UA-2023-11-15-010695-a Вирішила: 1. Скасувати оприлюдення звіту про укладений договір без використання електронної системи закупівель. 2. Даний протокол розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. Створити план закупівлі за предметом закупівлі календарів настінних Поліграфіст Квартальний (Код ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі), паперу 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку) (код за ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») та розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу. 4. Оприлюднити звіт про договір про закупівлю закупівлі календарів настінних Поліграфіст Квартальний (Код ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі), паперу 360 PREMIUM А4 80г/м2 (ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку) (код за ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата опублікування: 16.11.2023 12:49
Дата виконання: 16.11.2023 12:49
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Приватне підприємство "Фурнір"
Ціна пропозиції 2 884.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.11.2023 14:39
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 312017eb9f2f4760a3fab55865b28c17
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-15-010695-a-a1
Постачальник: Приватне підприємство "Фурнір"
Сума договору: 2 884.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 884.20 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації