• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Медичні матеріали для забезпечення потреб осіб з інвалідністю

1. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. 2. Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником. 3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції. 4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару. 5. Постачальник забезпечує поставку товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки. 6. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3-а. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Замовника. 7. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості - відповідно до документів, що засвідчують його якість. 8. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладкою Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній обов’язково зазначаються: назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.

Завершена

86 448.47 UAH з ПДВ
Номер: 9694321742fa4d3694386b3dd4997095
Внутрішній номер закупівлі: 19624322
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-14-007826-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Ганна Малушина +380542788014 tender_centr2@ukr.net https://sc2.pmsd.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 86 448.47 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.11.2023 12:57 - 17.11.2023 12:00
Період кваліфікації: 17.11.2023 12:03 - 17.11.2023 15:15

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Калоприймачі
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 180 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Калоприймачі
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 750 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Калоприймач для дорослих, двокомпонентний, з рівною пластиною, діаметр фланця від 50 мм
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 210 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Калоприймачі
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 40 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Калоприймач для дорослих, однокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), з оглядовим віконцем, пластина рівна, діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) 10, діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) 100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 24 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Початкова пропозиція 84 485.06 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
84 485.06 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.11.2023 15:15
Відповіді на вимоги 18
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
Початкова пропозиція 86 231.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
86 231.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 18
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6d9f81da949a47fab6c87d2da0b271e0
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-14-007826-a-c1
Постачальник: ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Номер договору: 106
Сума договору: 84 485.06 UAH з ПДВ
Сума договору: 78 958.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 21.11.2023 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір ТОВ ПВКП ВАЛЛЕНТА №106 від 21.11.2023 Медичні матері...
p7s
sign.p7s