• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481,Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 435 539,20 грн. без ПДВ / 6 522 647,04 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.11.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Якщо виконавець не є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та виставленого виконавцем рахунку, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг. Якщо виконавець є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

5 435 539.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 177.70 UAH
Номер: 9e72c9fdaaa9471497042481acdada5c
Внутрішній номер закупівлі: 19623724
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-14-007237-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Мошун Наталія Володимирівна 380487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 5 435 539.20 UAH без ПДВ
Період уточнення: 14.11.2023 12:32 - 20.11.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 14.11.2023 12:32 - 23.11.2023 12:00
Аукціон: 24.11.2023 12:40 - 24.11.2023 13:03
Період кваліфікації: 24.11.2023 13:03 - 02.01.2024 14:00
Період завантаження договору: 08.01.2024 00:00 - 18.01.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴5 435 539.20 Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту