• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне приладдя (папки, файли) згідно додатку №1 Специфікації ( код ДК ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

184.36 UAH без ПДВ
Номер: 7f99dd978fa5420d855f14032eb32e93
Внутрішній номер закупівлі: 19623573
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-14-007090-a   
Замовник: Тернопільський навчально-виховний комплекс "Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого " Тернопільської міської ради Тернопільської області
Контактна особа: Куземко Людмила 380671506618 mila_1920.07.09@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 184.36 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка для паперу картонна на завязках 0,35
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання 13.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 46018, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Юності 3, кабінет директора На карті
Файл офіс центр А4+ 40мкм Стандарт глянець ОС -6501 пачка 100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання 13.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 46018, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Юності 3, кабінет директора На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Солярик Наталія Володимирівна
Ціна пропозиції 184.36 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.11.2023 12:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 581a28fef0054bdd9653958b95d32431
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-14-007090-a-a1
Постачальник: ФОП Солярик Наталія Володимирівна
Номер договору: 136
Сума договору: 184.36 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 13.11.2023 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
Договір 136.PDF
p7s
sign.p7s