• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, плівка для ламінування)

Завершена

198 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 985.00 UAH
Номер: 8a68a5e6b0db4570896e102642ba1aaa
Внутрішній номер закупівлі: 19581631
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-09-015440-a   
Замовник: Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області
Контактна особа: Галина Демиденко +380544853293 tender-romny@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 198 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 09.11.2023 17:05 - 14.11.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 09.11.2023 17:05 - 17.11.2023 17:00
Період кваліфікації: 17.11.2023 17:00 - 21.11.2023 13:54
Період завантаження договору: 27.11.2023 00:00 - 07.12.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴198 500.00 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, плівка для ламінування)