• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації

. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний); - 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 13, (територія Державного підприємства «Морський торговельний порт «Південний»). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 82 377,36 грн. без ПДВ / 98 852,83 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.11.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Оплата Послуг здійснюється щомісячно, за фактичну кількість Об'єктів та кількість повних діб спостерігання в розрахунковому місяці протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

82 377.36 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 411.89 UAH
Номер: d0f1ef9bfdc84457873ad4bd4268445e
Внутрішній номер закупівлі: 19569381
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-09-003209-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Марина Круль 380487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних службАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 82 377.36 UAH без ПДВ
Період уточнення: 09.11.2023 10:33 - 17.11.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 09.11.2023 10:33 - 20.11.2023 12:00
Аукціон: 21.11.2023 12:28 - 21.11.2023 12:51
Період кваліфікації: 21.11.2023 12:51 - 05.12.2023 15:48
Період завантаження договору: 11.12.2023 00:00 - 21.12.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴82 377.36 Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації