• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари ДК:021:2015 30192700-8 Канцелярські товари

Завершена

3 490.68 UAH з ПДВ
Номер: bdcef88a261649948f13aa8d2ac02e36
Внутрішній номер закупівлі: 19559934
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-08-009968-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Оксана Михлик +380636583524 centrnsp2021@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 490.68 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ДК:021:2015 30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 164 штуки
Період постачання 08.11.2023 - 08.11.2023
Місце постачання 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт. Обухівка, вул. Центральна, б.35 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Ціна пропозиції 3 490.68 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2023 14:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 652436da920d44e596fb48b5b9b1f378
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-08-009968-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Номер договору: 301
Сума договору: 3 490.68 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 908.90 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 07.11.2023 14:23
Статус:
Підписаний